ראה"מ בנט נפגש עם מזכיר המדינה: "אני מביא מישראל רוח חדשה"

    שלמה ריזל No Comments on ראה"מ בנט נפגש עם מזכיר המדינה: "אני מביא מישראל רוח חדשה"

    ראה"מ בנט נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן לקראת פגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במהלך היום. בנט אמר לבלינקן בפתח פגישתם, "נדבר על היציבות האזורית, ועל שינויי האקלים, שזה נושא שמעסיק את כולנו"

    צילום: לעמ \ אבי אוחיון
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (חמישי) מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, מדובר בפגישה השנייה עם אישיות בכירה בוושינגטון, אמש נפגש ראה"מ עם שר ההגנה האמריקני, בהמשך היום צפוי ראה"מ בנט להיפגש עם הנשיא ביידן בבית הלבן.

    בפתח הפגישה אמר בנט לבלינקן, "אני מעריך את זה שאתם מארחים אותנו כאן בימים עמוסים אלו. זה אומר הרבה. לישראל אין בת ברית חזקה ואמינה יותר מאשר ארה"ב. מראשית דרכנו ועד ימים אלו, ובמיוחד בימים אלו, אתם תמיד איתנו ויש לכם את הגב שלנו. זה משמעותי מאוד. אני יכול להבטיח שלא תמצאו חברה אמינה יותר מאיתנו" אמר בנט.

    בנט התייחס למצב הפוליטי הלא שגרתי בישראל ואמר, "אני מביא מישראל רוח חדשה, של אנשים שלפעמים חושבים אחרת ומחזיקים בדעות שונות, אבל עובדים ביחד בשיתוף פעולה וברצון טוב. רוח של אחדות. אנחנו עובדים קשה למצוא דברים משותפים שאנחנו כן מסכימים עליהם, ונשענים עליהם. נראה שזה עובד" הוסיף ראה"מ.

    ראה"מ בנט התייחס להיכרות החדשה בין הממשלים ואמר, "זו אותה רוח שאני רוצה להביא ליחסים שלנו, של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של חברות. נדבר על שורת נושאים, בראשם איך אנחנו דוחקים את ניסיונותיה של איראן להשתלט על האזור ואת המירוץ שלה לנשק גרעיני".

    עוד הוסיף, "נדבר על היציבות האזורית, ועל שינויי האקלים, שזה נושא שמעסיק את כולנו.
    אני מצפה לקיים איתכם מערכת יחסים מצוינת. אני מעריך את הזמן שלכם".



    0 תגובות